Mission Impossible

Godkväll på er allesammans! :) Sitter ni bänkade framför tv:n
eller här framför datorn?

     

Igårkväll tittade jag på en film, Mission Impossible 2.
Ikväll är det Mission Impossible 3, kanon! Så nu sitter jag
bänkad framför tv:n, men samtidigt sitter jag här vid datorn.
Inte för att jag är så insatt i filmen, men men..

Ska se den en stund till i alla fall, sedan får vi se vad som händer.
Vad händer hos er?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Rachel

Så nu kör jag en frågestund! Man får fråga exakt vad man vill så ska jag försöka svara på allt. Jag publicerar svaren ikväll eller imorgon.

2008-12-28 @ 22:10:47
URL: http://kazzis.blogg.se/
Postat av: rosanne

hahaha

2008-12-28 @ 22:13:13
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0