Middag

Hej på er allesammans! :) Har ni kommit hem från skola/jobb nu?
Själv har jag varit hemma sedan 11.30, lyxigt!

Har hunnit med en hel del under denna dag. Först skola i två timmar,
och sedan varit hemma. Packat, sett tv, sökt julklapp åt Emil och
ätit middag. Apropå julklapp till Emil, nu har vi hittat en som vi har köpt.
Får hoppas att han inte har detta.. ;b

Middagen är även avklarad, det blev Pytt i panna med ägg eftersom vi hade
kvar lök från igår. Yummie! Nu står älsklingen och diskar, och snart ska
jag gå dit och torka alltihopa.. Fast det är inte lika jobbigt att torka, så.. ;)



Efter diskningen ska jag mest troligt försöka mig på några mattetal,
eller så gör jag en innehållsförteckning till Projektarbetet eftersom det ska
vara inlämnat imorgon.. Har jag tur kanske jag hinner med både och!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Madde

Joo hon är jätte snäll och Trevlig =)

2008-12-17 @ 16:28:42
URL: http://sexstjarnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0