Middag

Hej på er allesammans! :) Har ni en trevlig eftermiddag denna söndag?
Själv kan jag inte klaga, det är hur lugnt som helst..

Har nu suttit och glott på tv, Paradise Hotel. Sedan har jag
även ätit middag. Fiskpinnar som är så jäkla gott, yummie! :)
Så ni kan ju gissa om jag är mätt nu?

      

Om ett tag ska vi åka tillbaka till gamla lägenheten och
rensa litegrann. Jag ska ta tag i tvättstugan där jag har
alla mina gamla leksaker och sådana saker. Tror att mamma
ska rensa i sin klädkammare, hehe. ;>

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: vendela

fin blogg hörru (:

2008-12-28 @ 17:15:25
URL: http://vendellas.blogg.se/
Postat av: FEBB

åh ge mig! :P Jättefin blogg du hade!

2008-12-28 @ 18:16:15
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0