Måndag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Själv har jag haft
jättesvårt att sova.. Var vaken ännu efter 00-tiden, usch vad jobbigt.. ;/
Somnade till slut i alla fall!

Har vaknat för en stund sedan, skönt att sova länge. Idag skulle jag
egentligen ha varit i skolan och haft lektion den här tiden. Men nej, inte idag.
Jag är sjukanmäld och ligger hemma istället, lyxigt. Haha, dock inte
lika lyx att ha ont i halsen.. ;/ Men jag har druckit te alldeles nyss, så
min hals mår bättre för tillfället.

   

Ska alldeles strax klä på mig och sedan får vi se vad som händer.
Måste köpa tandkräm, annars kan vi inte borsta tänderna ikväll - äckligt.
Älsklingen vill ha hit sin dator, så han kan spela Left 4 dead.. Så det
blir kanske att hämta den samtidigt som vi åker till affären. Vi får väl se! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0