Lunch

Hej på er allesammans! :) Har ni en bra skoldag? Själv har jag en kort lunch
just nu. Eller kort och kort, jag har haft lunch sedan 10-tiden.

Efter engelska-lektionen kom älsklingen och hämtade mig på skolan,
så kom vi hit hem och åt lunch. Idag blev det att äta nudlar, snabbt och gott.
Det är svinlänge sedan jag ätit nudlar, så det var riktigt gott. ;)

              

Ska alldeles strax åka iväg till skolan igen, lite före 12.00..
Har idrott efter 12, och då är det äventyrsbanan. Får se ifall vår grupp
är ett lag, hoppas på det. Vi är ju bara 6-7 stycken så..  :)
Sist på dagen är det inriktningarna, då får vi se vad som händer.

Nu ska jag göra annat, läsa bloggar och sånt.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0