Lördag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit bra inatt? Själv kan jag inte
klaga precis, jag somnade typ direkt jag la mig. Har inte ens märkt när
älsklingen har kommit och lagt sig vid 01.30-tiden.. ;b

Vaknade när älsklingens pappa knackade på dörren, så klev upp alldeles
nyligen. Älsklingen ligger fortfarande i sängen, men jag tror inte han sover.
Vi får se vad som händer idag, har inga planer alls.. :)
Eller en plan har jag - träna på muntliga bokrecensionen på engelska.
Annars finns det inget måste för idag, skönt!

                       

Sitter just nu och lyssnar på Mushroomhead - Nowhere to go, bra låt.
Fast Darin och Kat de Luna - Breathing your love är mycket bättre! ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0