Lista

Ta fram mobilen och gå in på kontakter, håll inne "neråtknappen"
en stund och sen släpp och skriv vem det blev som svar på frågorna!


1. Jag heter: Anton
2. Jag gillar: Carola
3. Jag hatar: Elin S
4. Jag är kåt i: Henrik
5. Jag är verkligen superkär i: Jenna
6. Snyggast i världen: Kerstin
7. Fulast i världen: Linda
8. Äckligast i världen: Madde
9. Muppigast i världen: Marie
10. Tråkigast i världen: Mommo
11. Jag ska satsa på:  Rebecka
12. Bästis: Sivi
13. Jag vill ha sex med: Therese
14. Hatar jag mest: Zandra
15. Jag har en hemlighet med: Alf-Göte
16. Jag skäms över: BF-Ullis
17. Jag snackar skit med: Carina
18: Jag snackar skit om: Elin A
19. Jag vill krama: Idrotts-Ingela
20. Jag vill nita: Jenny
21. Mitt nästa one night stand blir: Linnéa K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0