Less

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig kväll?
Själv kan jag inte klaga alls, jag är ju med min älskling nu! :) <3

Vi åkte efter 19-tiden ifrån Bjumis, så var här på seskis
före 20.00.. Visade mina försenade julklappar åt mamma,
och sedan har jag lekt med älsklingens nya mobil.
Det är en touchscreen-telefon, svinroligt men lite jobbigt.. ;/

    

Har tittat runt på IKEA's hemsida och märkte en tråkig sak.
Den där skohyllan och hatthyllan som jag vill ha är i princip
slut-såld! Shiit, jag håller på och dö!! :/ Det fanns två
skohyllor kvar, och tre hatthyllor kvar. Usch, bara de inte tar slut!
Jag och älsklingen måste vara tidiga imorgon på IKEA, annars
blir jag så jäkla arg ifall de är slut! ;(

Nu ska jag se på tv - The secret life of a american teenagers.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Alisa

oj skrev jag flera gånger, nä jag skrev inte för att det ska ublicera utan till dig:) kul om man får svar tillbaka:P

2008-12-29 @ 21:32:44
URL: http://missalisa.blogg.se/
Postat av: Natta

den andra var fin :D

2008-12-29 @ 22:37:44
URL: http://natha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0