Kväll

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig onsdagskväll?
Själv kan jag inte klaga, inga läxor att göra, inget stressande - härligt!

Efter senaste inlägget har det hunnit hända endel saker.
Vi har varit på ICA och pantat, fick ihop hela 10 kronor. ;)
Sedan åkte vi runt litegrann på Stenbäcken och Djuptjärn, haha.
Gissa om jag var vilse? xD

   
                                               (Bild från Expressen)

Har även hunnit titta på Singing Bee, och just nu är Roomservice.
Fast ändå inte.. ;/ Det är nå tekniska problem så 5:an visar
Entertainment now, dåligt! Ska i alla fall se på tv klockan 21.00
när de visar dokumentären om mannen som blivit gravid.

Fram tills dess får jag försöka hitta på något. Kanske läsa
lite bloggar och liknande saker. Det är bara 30 minuter kvar
tills dokumentären börjar, så.. 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Joo. På fredag är det sista dagen. Sen äre loooov! :d

2008-12-17 @ 21:04:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0