Körslaget

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig annandag jul?
Själv kan jag inte klaga, jag har haft en bra dag.

             

Nu har jag precis duschat, härligt. Klockan är över 20.00 nu,
och det betyder att Körslaget har börjat! Så nu sitter jag
bänkad framför tv:n och glor. Jag hejar ju självklart på
Erik's lag. ;) Sämsta laget måste vara Timo's, men det kanske
är för att jag inte gillar honom? ;b

Vet ni vad jag ska göra nu? Jag ska värma glögg och krypa
upp i soffan för att se första avsnittet av Körslaget.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Natta

haha men jag tror ändå du har en ljus ton i din röst. det har ej jag ;D

2008-12-26 @ 21:54:24
URL: http://natha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0