Kläder

Godmorgon på er allesammans! :) Nu har ni väl förhoppningsvis
vaknat och säkert ätit frukost? Själv sitter jag fortfarande kvar här..

Jag har suttit och tittat runt på olika klädes-sidor, fast jag är besviken.
Har inte hittat något fint alls till ett billigt pris, bläh. Får väl åka till
Luleå eller någonstans och söka kläder, kanske till Torneå.
Hoppas det har blivit bättre där sen sist vi var där, annars suger det hårt!

Nu ska jag klä på mig och sedan åka iväg till gamla lägenheten
för att rensa skrivbordet och garderoben osv.. Får väl se hur länge
vi blir där, men det går nog ganska fort. ;b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0