kläd-problem

Hej på er allesammans! :) Har ni en trevlig juldag? Själv kan jag inte klaga.
Har precis pratat med älsklingen, och han har hittat sin plånbok.  :) <3

Jag sitter fortfarande och tittar på Richie Rich, men det laggar grymt
mycket så jag ser knappt något.. ;/ Jäkla skit! Har i och för sig inte
tid att se på tv nu, ska på middag om en stund och jag är inte påklädd..
Sitter fortfarande i pyjamas, haha.

  

Nu till ett problem; Vad ska jag ha på mig till middagen? ;o
Jag vill inte ha samma kläder som igår, men vad ska jag då
ha på mig? Funderar på något rött idag, eftersom det ändå är jul.
Vi får se vad jag sätter på mig! Ska rota lite mina väskor, något
lär jag hitta.. Vad det blir får ni kanske se senare.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer
Postat av: Natta

haha jodå jag fick mina pengar :D haha

själv?

2008-12-25 @ 12:38:52
URL: http://natha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0