Kalas

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig fredagskväll? Själv kan jag
inte klaga precis. Det har varit kalas hela kvällen, jätteroligt!

Åkte iväg till Seskis vid 16-tiden, gjorde ett stopp vid Sangis-kiosk för
godisköp. Fortsatte sedan vår resa mot Seskis och kom fram före 17-tiden.
Käkade pytt i panna, och sedan duschade vi. Åkte till Mommo efter
allt här hemma, fixade mig och sånt. Där blev det att äta en massa gott,
fika och lite sånt. Sju sorters kakor, hehe.

   

Satt även och tittade på Idol, Kevin var ju helt underbar! :) <3
Han måste vinna hela grejen, då lär jag beställa biljetter och åka
någonstans för att titta på honom, yes! Dessutom är han lik Darin,
och Darin var ju en favorit för några år sedan.. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0