Jullov

Hej på er allesammans! :) Nu har jag jullov och gissa om det är skönt?! :D

Jag hade ingen lektion idag, ingen riktig i alla fall.. Började 08.00 med
Pedagogiskt Ledarskap, men jag var ju redan klar med projektmallen.
Fick söka upp Maria (NK-läraren), och fick lite instuderingsuppgifter att göra.
Sedan fick jag läsa igenom ett par sidor om kärnkraftverk.. När jag
var klar fick jag sluta, så det blev vid 11-tiden.  ;)

              

Är nu på Seskis, precis kommit hem. Ska börja packa ihop saker här
ifrån mitt rum nu, kul. Ser framemot det faktiskt, se vad man sparat på
sig under åren.. Dock finns det inte allt för mycket här eftersom jag
flyttat sommaren 2007.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0