Julkul

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv kan jag
inte klaga precis, har inte haft så här roligt på år och dar.. ;)

       

Började 09.30 med Julkul, en massa gott fika som BF1 hade gjort.
Sedan blev det lite allsång (julsånger så klart), alla var helt inne i det.
Blev även att dansa runt granen vid caféterian, värsta folksamlingen
runt oss som fotograferade och klappade händerna. Det var svinskoj! :)
Hade även charader (stavning?), vårat lag losade rätt stort.
Sist men inte minst julklapps-utdelning, världens bästa julklapp.
Alla, då menar jag alla (BF1, BF2 och lågstadiebarnen) fick en
vit mössa med texten Barn & Fritid. Kan ni förstå hur snygga vi var?
Dansade runt granen, och alla hade mössorna på sig. Även i
matsalen hade vi dem på oss, oj vad vi var stolta! ;)

Efter ungefär 1 ½ lekande och sjungande fick vi sluta. Så nu sitter
jag här hemma framför datorn. Älsklingen fick hämta mig och Marie
från skolan, vi åkte snålskjuts. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0