Julklappar

Hej på er allesammans! :) Snart är det julafton, tiden springer iväg tycker jag..
Har ni köpt några julklappar ännu? Själv har jag redan köpt allihopa, nästan.
Jag och älsklingen vet inte riktigt vad vi ska köpa till Dennis och Emil, men
något kommer vi säkert på. Förslag?

     

Nu ska jag i alla fall slå in de sista paketen, och skriva juletiketterna samt
klistra fast dem på paketen. Mammas julklapp är viktigast att slå in,
eftersom hon kommer hit imorgon. Inte ska hon få se i förväg vad hon får,
hon får vänta till julafton.. xD

Så nu vet ni vad jag ska sysselsätta mig med en tid framöver; julklapps-
inslagning. Är kanske tillbaka om 30 minuter, vi får väl se.. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Dennis

Nepp jag har ingen aning vad ni kan ge mig ;) pengar, har lite dåligt om parfym också :P

2008-12-03 @ 17:35:10
URL: http://invall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0