Julklappar

Godkväll på er allesammans! :) Nu har jag visat bilder på nästan alla
julklappar jag fått, dock inte på allt. Pengarna satt jag inte ut..

    

Fick såklart en massa härliga julklappar, vart nöjd med allting!
Vissa saker finare än andra, men allt blev godkänt i alla fall.
En av favoriterna var parfymen Alyssa Ashely - Fizzy som jag fick av mamma.
Har velat ha parfymen länge, och nu fick jag den! ;)
Sedan har jag fått en massa kläder av älsklingen och hans föräldrar.
Fick en lång zip-hood från Stadium som jag velat ha, pefekt!
Även en annan tröja från Stadium som jag velat ha, kanon.
Duschcreme fick jag också, både av mamma och Kerstin. De kanske
tycker jag ska duscha oftare? ;b  Choklad i massor fick jag också,
härligt! Dock kan jag inte äta allt på en gång, då kommer jag rulla
fram när lovet är slut. Doftljus, fotografier på Wilma och Lucas fick
jag också. Världens finaste barn, så är det bara! :) Massa köksgrejer
fick jag också, former och tårtspade och sånt där som är bra att ha.
Visserligen har jag redan sånt, men alltid bra med extra saker.
Pengarna var nästan det bästa ikväll, fick superbra summa som
verkligen behövs. Bara kvällens pengar räcker till ett playstation 3
eller ett Wii, men vi får se. Tror faktiskt jag ska spara pengarna,
och sedan köpa något som jag verkligen verkligen vill/behöver..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Dennis

Henke sa att du kanske skulle köpa det för pengarna åsså sa han att det skadar då inte mig då har jag nått att göra då hon är på skolan ;)

2008-12-25 @ 15:45:00
URL: http://invall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0