Julkänsla

Hej på er allesammans! :) Har ni en trevlig tisdagseftermiddag såhär
dagen före julafton?

Själv kan jag inte klaga, börjar få lite julkänsla nu - dagen före..
Har inte haft någon julkänsla alls, men nu börjar det komma.
När man ser folk handla massa julmat, och när man ser alla
julklappar..  :)

             
                                    (Bild från Starkey)

Var nyss förbi till min kusin och lämnade alla julklappar,
då fick jag en härlig julkänsla inom mig. När man öppnade deras
dörr fanns julen där! Det luktade julmat eftersom de hade julskinkan
i ugnen. Så imorgon när det är julafton, då lär jag känna att julen
är här.. Men den kommer ju försvinna lika fort, eftersom den alltid
försvinner efter julafton.  ;/

      

Just nu sitter jag framför tv:n och tittar på Top Model 9, tror jag det är..
Det är typ final eller något sånt, inte för att jag bryr mig allt för mycket.
Får se vad som händer, men blir nog en lugn hemmakväll även fast
jag hellre skulle vara hos kusinvitamin och hälsa på.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT * <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0