Idol-final

Godkväll på er allesammans! :) Nu är det endast 10 minuter kvar tills
Idol-finalen drar igång.. Det är riktigt spännande kan jag säga!

                 

Självklart hoppas jag så innerligt att Kevin vinner alltihop, han är
världens bästa! Men det spelar egentligen ingen roll vem som
vinner, jag kommer ändå alltid tycka bättre om Kevin. Så man
kan säga att han redan har vunnit! ;) Han vinner enligt mig, hur
som helst.

Nu ska jag bänka mig framför tv:n och vänta att Idol-finalen
drar igång. Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Elin

Kevin vinner :D

2008-12-12 @ 20:02:38
Postat av: Mia

Svar till Elin:

Ja, Kevin kommer lätt vinna! ;)

2008-12-12 @ 21:38:21
URL: http://miizing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0