Hemma

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv tycker
jag dagen flöt på bra framtill lunchen.

                    

Matte B direkt på morgonen, jag är stolt! Jag räknade riktigt mycket
idag, allt flöt på jättebra. Det känns ganska lätt det jag gör nu, det är
något med likformiga trianglar. Räknade över två sidor, det är inte
ofta det händer! Fortsatte sedan med Engelska, och där tränade vi
på provet via datorn. Allt gick jättebra där också, de flesta orden
börjar fastna i huvudet nu, kanon. Lunch-rasten spenderade jag
här hemma tillsammans med älsklingen. Hann inte göra så mycket
mer än äta och diska, men det gick ju i alla fall. Idrotten var rent
ut sagt hemsk, nästa år ska jag inte vara med. Jag hatade
äventyrsbanan, det var ingenting för mig.. Det är inte så bra
grej om man är höjdrädd och sånt - vilket jag är.. ;b
Nästa år skiter jag i äventyrsbanan även fast det är obligatoriskt.
På Ped/Soc fick vi göra instuderingsfrågor. Ovanligt? ;o
Blä vad jag hatar det.. Denna gång var det om förskolan och hemmet,
samverkan och sånt. Fyfarao vad tråkigt! En positiv sak var i alla fall
att hon glömt logg-böckerna.  ;)

  

Nu sitter jag och älsklingen här hemma. Ska alldeles strax åka
till Bjumis tror jag. Idag igen, men det är för att det låter konstigt
i bilen vid skärmarna. Hoppas det inte är något större fel!
Kanske passar på att duscha där, så slipper man göra det här
i källaren. Har tagit med alla engelska-böcker och sånt, så jag
kan plugga under tiden älsklingen kollar bilen. Visst är jag duktig? :)

Nu ska vi kanske åka, det börjar bli dags.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0