Hemma

Hej på er allesammans! :) Har ni en trevlig dag allesammans?
Själv kan jag inte riktigt klaga, dagen har gått fort än så länge.

Klev upp vid 10.30-tiden och åt frukost. Blev att dricka te, yummie.
Fixade till mig litegrann, hittade kläder och sånt. Sedan blev
det att åka till gamla lägenheten och rensa och plocka..

    

Har slängt en massa saker, riktigt skönt! :)
Blev bland annat böcker, kläder, spel och pussel..
Så nu har jag blivit av med en massa saker, härligt!
Jag älskar verkligen att slänga saker, haha.
Snart är allting färdigt där borta, så om några dagar är det färdigt.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0