Hemma

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig Torsdagskväll? Själv
ska jag klaga jättemycket..

Jag och älsklingen kom hit vid 12-tiden, och direkt började vi plocka
saker i kartonger samt föra iväg till bilen. Åkte några gånger med
kartonger, och mina kusiner hjälpte till med släp för att kunna ta möbler.
Så hela dagen har det varit en massa lyftande, och allt sånt som
tar kål på ryggen.. Kan ni gissa vad som hänt nu då? Jag har svinont
i ryggen, kan inte böja mig ner mer än litegrann.. ;/

                      

Förövrigt har det varit värsta otursdagen, hehe. När jag bar in
en kartong med porslin och sånt, då gick handtaget sönder..
Så allt for i asfalten, men som tur var gick inget sönder - förutom
en ljuslykta. När jag torkade bokhyllan, då öppnade jag glasdörren
och då lossnade den! Men som tur var höll jag i den med ena handen,
men råkade fälla ner en blomkruka istället.. xD

Nu är vi hemma, och det är grymt skönt. Dock har vi knappt möbler här!
I köket finns inget bord och inga stolar.. I vardagsrummet har vi bara
tv:n och en soffa.. I sovrummen har vi bara sängarna, haha. ;b

Nej nu ska jag typ se tv eller något, vila min rygg.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0