Hemma

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv kan
jag inte klaga precis, inga jobbiga lektioner. Mer håltimmar än lektioner.. ;b

              

Det var tänkt att vi skulle ha matte på morgonen, men ingen lärare kom.
Gick till expeditionen och fick veta att han var sjuk.. Jag som ville räkna
matte! ;/ Hade hål fram till engelskan, och där redovisade jag min
bokrecension. Måste säga att det gick jättebra, både jag och Gunilla
var nöjd. Fick sedan hjälp med projektmallen av Gunilla, fixa och
justera allting. Så nu ska jag bara skriva innehållsförteckningen, och
sedan är mitt arbete helt färdigt! Under lunchen fick jag vara assistent,
jag hjälpte Jenny och Josefin med deras projekt-mall. På idrotten
skulle alla grupper spela volleyboll, fotboll osv. men vi som är
i Kom-igång gruppen fick promenera ifall vi ville. ;) Så vi gick till Repa
och lite runt Näsbyn. Efter idrotten bjöd Gunilla på fika när vi satt
utanför klassrummet, jättesnällt av henne! :) Sista lektionen var
Ped/Soc, första gången det inte var hårdkörning. Vi skrev lite om
olika ämnen på förskolan, och sedan pratade vi muntligt om det.
Jag skrev om matstunden och måltiderna.

      

Väl här hemma har jag inte hunnit med allt för mycket..
Lagade ris och korvstogranoff till middag, yummie! Sedan var
det min tur att diska, så nu är det bortgjort. Ska åka och handla mjölk
om ett tag, och då åker vi till Bjumis för att duscha. Bättre att duscha
där än här i källaren, och vi får ju det för älsklingens föräldrar.
Dennis, besöker ni Bjumis ikväll? ;b

Nu ska jag kika på min bilddagbok. Ha det bra så hörs vi, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Dennis

Jo det kan faktiskt hända för mamma kommer från umeå idag och då ska pappa och hämta henne så då kommer om säkert och sniker sig kaffe men jag vet inte om jag is komma med =P

2008-12-16 @ 16:48:31
URL: http://invall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0