Hemma

Hej på er allesammans! :) Har ni en trevlig dag såhär före nyårsafton?
Själv kan jag inte klaga, har haft trevligt sällskap hela dagen.

Åkte iväg mot Haparanda efter 9-tiden, och under resan så ringde
Stoffe. Han berättade att han och Jocke skulle komma med oss
på IKEA, haha. Så vi träffades utanför IKEA, och gick direkt till lagret
eftersom vi visste vad vi skulle ha och vart de låg.. Men tror ni
det fanns kvar? Så f*n heller! Ååh vad arg jag var! ;/
Nu får jag alltså vänta tills de får in grejerna igen, och betala
1100 kronor. Så vi får se ifall jag verkligen ids göra det nu, haha.

        

Sedan åkte vi till OKQ8, Stoffe tvättade bilen och vi tittade på.
Haha, fyfan vad tråkigt det var - men Jocke höll oss sällskap utanför
tvätthallen. Åkte vidare till finland, gjorde några ärenden på
olika affärer, var in på Tamperen Säästötex bland annat. ;)
Snurrade runt i Finland men även i Happis, dunka dunka vet ni.

Efter några timmar åkte vi till Seskis, Stoffe och Jocke kom med.
Så var här några minuter innan de åkte hem, antagligen för
att de skulle sova. De har inte sovit alls inatt, så de var lite döda. ;b

Vår dag har varit riktigt rolig! Bilder kommer om ett tag,
för det var en minnesvärd dag. Haha, pang pang. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0