Hell's kitchen

Godkväll på er allesammans! :) Nu har vi arbetat färdigt för idag, skönt.

Imorgon blir det en resa till Haparanda, och sedan fortsätter vårt arbete.
Min rygg kommer vara trasig innan vi ens är klara.. Jag skriker snart
av smärta, usch! ;/

        

Nu har Hell's Kitchen börjat på 3:an, ska kila iväg och se det.
Klockan 23.00 är det finaldags i Hell's Kitchen, spännande!
Nu ska jag ta ett glas coca-cola eller en frukt, och sedan bänka
mig framför tv:n. Mest troligt i liggande ställning, bäst för ryggen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0