Helg

Hej på er allesammans! :) Nu har jag varit i skolan, på två lektioner.
Tiden gick ruskigt snabbt, och det är ju alltid positivt! ;D

Jag tog sovmorgon framtill 09.50, och då började Engelska B.
Gjorde en hörövning som var typ 10 minuter, jobbigt.. Sedan
blev det lite grammatik, och vi fick även en liten julklapp av Gunilla.
Vi slipper engelska-provet nästa vecka, vi behöver inte alls göra prov
på kapitel tre! Gissa om vi blev glada när vi fick höra det! :D
Så nu är det bara att träna inför muntliga bokrecensionen, som är på Tisdag.
Efter lunch var det Matte B, ååh idag älskade jag lektionen.
Det är inte ofta jag säger det, haha, men idag var det jättekul
med matte. Jag räknade typ två sidor idag, och nu är det bara tre-fyra
sidor kvar av kapitlet. Snart är Matte B slut för min del, härligt! :)

                        

Älsklingen hämtade mig på skolan när jag hade slutat, lyxigt va?
Åkte in till stan för att köpa sallad på trocadero. Det är vår middag idag,
eftersom älsklingens mamma ska jobba och älsklingens pappa
är på julbord. Så sallad blev det till middag, yummie!

Nu ligger älsklingen på sängen och jag sitter här. Ska alldeles strax
sminka mig litegrann eftersom det kommer folk idag igen.
Idag kommer Sangisborna, Dennis kommer extra tidigt eftersom
de andra skulle till frisören. Måste ju vara snygg när det kommer besökare. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0