Heldag på stan

Hej på er allesammans! :) Ursäkta att jag inte lägger in bilder på
dessa inlägg, men det är eftersom jag befinner mig på skolan..
I skolans bibliotek får man inte spara något på datorn, så jag
kan inte lägga in bilder. Ni får vänta tills jag kommer hem! :)

Efter utvecklingssamtalet ska jag och mamma gå runt på stan.
Vi skulle visst in på Synoptik och göra något, uträtta ett ärende.
Sedan blir det att köpa två julklappar åt älsklingen, tihi. Vad jag
ska köpa kan jag inte skriva, eftersom han brukar läsa bloggen..
Men jag vet att han kommer bli nöjd i alla fall, det är huvudsaken! :)
Förhoppningsvis blir det att äta middag ute, men då ska älsklingen
vara med såklart! ;D

Nu ska jag som sagt läsa bloggar, sedan möta mamma
vid entrén. Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: alicia

ha en fin kväll!

2008-12-04 @ 16:42:56
URL: http://sjuttiofem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0