Header

Godmorgon på er allesammans! :) Igårkväll skulle jag berätta om en sak,
men jag glömde helt bort det..

Dennis har ju skaffat en blogg igår, och självklart är det roligare att
blogga om man är nöjd med designen. Så igår fick jag och älsklingen
äran att göra hans bloggdesign. Dock hade jag fullt upp igår med
allt möjligt här hemma, bland annat julklappar som skulle slås in.
Därför fick älsklingen sitta och pilla på en header till Dennis.

Här kommer reslutatet!



Vad tycker ni om älsklingens verk? :) Jag tycker det blev grymt snyggt,
och det tog inte speciellt länge heller att göra. Ser ni vad Dennis gillar
att göra på fritiden? ;) Han är morbror upp i dagen! Ja, Henke är morbror
åt Dennis. Både jag och älsklingen är nöjd över headern till Dennis,
hoppas Dennis också är nöjd.  ;)

Så igårkväll satt jag och pillade på hans blogg i stilmallen för att
få det att se snyggt ut. Det tog ett tag för allt ville inte fungera, men nu
fungerar det fint! :) Dock kanske han ska byta bakgrundsfärg så det
passar med headern? Men det är upp till honom, det är hans blogg.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Dennis

Japp jag blev också nöjd ska byta bakrund nu ;)

2008-12-01 @ 16:23:58
URL: http://invall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0