Harry Potter

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig kväll denna lördag?
Själv kan jag inte klaga, min kväll är lugn.

Harry Potter har visats på tv några lördagar i rad nu..
Har ni sett någon av de filmerna? Jag är inte speciellt
intresserad av Harry Potter, gillar inte när det är overkligt.
Typ hokus pokus och sånt, haha.. Nu är det en till
Harry Potter-film på tv, den flammande bägaren.

                                       

Har på tv:n, men jag ser inte alls på filmen.. Haha,
så pass intresserad är jag! ;b Gluttar lite då och då,
men inget jag är intresserad av. Istället ska jag göra
en IKEA-utmaning här på bloggen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Natta

hehe okej ;D

2008-12-27 @ 19:30:19
URL: http://natha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0