Godnatt

Godkväll på er allesammans! :) Nu är det kväll igen, kvällarna går alltid
för fort. Jag vill att dygnet ska ha fler timmar, så man hinner med allt man
vill göra under en kväll..

Det viktigaste har jag hunnit med ikväll i alla fall, dock inte Naturkunskapen.
Jag kan inte texten utan papper, hjälp. Måste råplugga på det imorgon,
så det blir en bra redovisning på Torsdag. Engelskan hann jag göra ikväll,
nu är det bara att läsa om och om igen. Ska ha muntliga recensionen
den 16 December, så det är två veckor kvar..  :)

          

Nu sitter vi här hemma, kom hem för en timme sedan. Jag har tittat
på Andra Avenyn, och blev skitsur på David. Hur fan tänker han?
Han ska ta med Silvia till Frankrike, och det är inte ens hans unge.
Good luck! Nu börjar klockan springa iväg, och det är dags att sova
för att vara utvilad inför morgondagen.

Jag har sovmorgon till 10.20 imorgon, skönt! Älsklingen måste
dock vakna 05.45 som han gör varje morgon, stackare.. ;/ <3
Men nu ska jag i alla fall nanna kudde, det är härligt.




Ha det bra så hörs vi imorgon, Godnatt!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0