Godnatt

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en bra Fredagskväll?
Själv måste jag säga att den inte kunnat vara bättre..

Jag har umgåtts med älsklingen och Dennis, de bästa killarna i världen.
Ännu bättre är att Kevin vann idol 2008, det var suveränt! :) <3
Så min kväll kan inte bli bättre, tihi.

   

Men nu är klockan rätt mycket, så det är dags för sängen.
Ska sova imorgon tills jag vaknar, hoppas jag kan sova länge.
Får se ifall mamma kommer förbi och grattar älsklingen, om det är
bra väder skulle det visst bli av..  :)

Nu ska jag ta och nanna kudde, och älsklingen ska se skoterfilmer.
Ha det bra så hörs vi imorgon, Godnatt!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0