Godnatt

Godkväll på er allesammans! :) Nu börjar kvällen lida mot sitt slut för min del.
Får väl se ifall älsklingen måste hämta kusinvitamin och Lasse ifrån w-huset
inatt. Hoppas inte, haha..  :)

Dagen har varit fullspäckad med julklapps-letande, bilåkande, besök
hos kusinvitamin, tv-tittande och julklapps-inslagning.. Men jag klagar inte!
Bara litegrann, för jag är verkligen jättetrött.. Hoppas jag somnar så fort
jag lägger ner huvudet på kudden, det är jättehärligt!

 

Vinnaren av Stjärnor på is blev Markus, otippat? Nej inte precis..
Men jag hade hellre sett Jesper som vinnare, han var faktiskt bättre.
Ikväll i alla fall! Riktigt roligt att alla i juryn hellre hade sett Jesper
vinna, det var jag inte beredd på..  :)

Nu är jag jättetrött, och mina ögon vill bara stängas igen.
Så nu ska jag sova. Vi hörs imorgon, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Moa

lista ut det du! ;)

2008-12-07 @ 01:34:26
URL: http://vpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0