Godnatt

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig fredagskväll? Min kväll
börjar lida mot sitt slut. Jag är ganska trött, och älsklingen verkar också
vara trött.. ;b

    

Det var synd att Robin åkte ut ur Idol ikväll, han är bättre än Alice!
Om man tittar på helheten genom Idol - då är Robin bättre, men om
man tittar på kvällens framförande var Alice bättre. Svårt det där..
Huvudsaken att Kevin är kvar, och det är han! :) <3

 

Nu ska jag och älsklingen borsta tänderna och sedan sova.
Ha det bra så hörs vi imorgon, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0