Godnatt

Godkväll på er allesammans! :) Har ni gått och lagt er ännu?
Jag och älsklingen är ännu vakna, mamma är också vaken - wow.

            

Har suttit bänkad framför tv:n hela kvällen, först var det
The secret of american teenagers. Jag har börjat följa den
serien, tycker faktiskt den är bra. Sedan har jag tittat på L word
idag igen, men jag blir inte klok på det.. Det är ju bara lesbiska
som får sig något hela tiden. Det finns ingen annan handling! ;o

Nu ska jag och älsklingen gå och lägga oss, vi måste upp
med tuppen kan man säga. Ska ju på IKEA tidigt så..

Ha det bra så hörs vi imorgon, gODNATT!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0