Godnatt

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig kväll så här i början av
veckan? Själv måste jag klaga..  Det enda jag har gjort idag är att plugga
känns det som.. ;/ Usch, vad jag hatar det!

Skoldagen flöt ju på bra som sagt, tre lektioner som gick hyffsat fort.
Var hem en snabbis, och sedan åkte vi till Bjumis. Kom hem efter ett tag,
och sedan dess har jag pluggat som en tok.. ;/ Jag är spyless engelska nu
kan jag säga! ;b Men men..

                  

Ska alldeles strax lägga mig i sängen, kanske se tv. Ska i alla fall
hoppa till sängs snart, efter tandborstningen. Imorgon måste jag vakna
vid 06-tiden eftersom jag börjar 08.00. Ingen sovmorgon imorrn, tyvärr.
Lektioner fram till 15.00, det är inget att hurra över! ;/

Ha det bra så hörs vi imorgon, Godnatt!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Madde

Är du i 'kalix på lördag? :)

2008-12-08 @ 22:46:14
URL: http://sexstjarnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0