Godnatt

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en trevlig julafton 2008?
Själv kan jag inte klaga ett dugg, dagen var riktigt lyckad även fast
jag inte haft 100 % julkänsla.

Nu har jag hållit igång hela dagen, från morgonen till nu.
Gissa om jag är slut? Har bäddat upp bäddsoffan, och ska
alldeles strax lägga mig.. Jag ska ringa till älsklingen alldeles
strax, när jag borstat tänderna och sånt.

  

Han hörde av sig för en stund sedan, och deras julafton är
också över nu. Han hade visst också fått några paket, han har
varit så snäll detta år! ;) Av mig har han fått parfym och lödpenna,
tihi. Grabbgrej eller vad?

Nu ska jag stänga datorn, och sedan ringa älsklingen.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Dennis

Av oss fick han presentkort på OK på 300 tror jag satt han kan köpa bensin :D

2008-12-25 @ 15:42:50
URL: http://invall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0