Godnatt

Godkväll på er allesammans! :) Nu är min dag slut för idag, jag ska
nämligen gå och lägga mig nu..

Dagen har varit lång och händelserik. Min rygg har fortfarande ont,
och det lär ju inte bli bättre av att sova i bäddsoffan här hos mamma.. ;/
Just nu sitter vi och tittar på Spy Game, någon film med Brad Pitt.
Ligger väl och ser den en stund innan vi ska nanna kudde. ;b

                   

Imorgon blir det att bära småsaker, och sådana saker. Hoppas min
rygg klarar av det! Igår och idag har det varit hemskt att bära saker, usch.
Nu ska jag stänga datorn, batteriet är snart slut.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0