Godnatt

Godkväll på er allesammans! :) Min rygg värker, och jag är helt slut.
Då kan jag berätta att sängen lockar väldigt mycket..

Har sett ett tag av Hell's Kitchen, men jag orkar verkligen inte se mer.
Känner mig så jäkla trött, vill bara sova och att ryggen blir bra.
Kan fasiken inte ens böja mig ner utan att det gör ont.. ;/
Så nu ska jag borsta tänderna, och sedan lägga mig och sova.
Sista natten i denna lägenhet, verkligen synd. Jag gillar denna lägenhet! :)

                       

Imorgon blir det en tur i Haparanda, och sedan hårt arbete hela
dagen och kvällen. Vill inte ens tänka på hur jag kommer må imorgon
kväll.. ;b

Ha det bra så hörs vi imorgon, Godnatt!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0