Godnatt

Godkväll på er allesammans! :) Nu har jag sett dokumentären om
den gravida pappan.. Lite blandade tankar och känslor kring det där.
Knäppt att föda barn som kille, men han gör ju kvinnan i huset en
tjänst eftersom hon inte kan få barn.

Nu börjar klockan bli mycket - igen.. Varför ska klockan alltid gå så fort?
Skulle verkligen behövas 30 timmar på ett dygn. Jag ska i alla fall
borsta tänderna så fort jag publiserat detta inlägg. Sedan ska jag
krypa ner i sängen, och vänta tills älsklingen kommer. Han sitter
just nu och spelar Left 4 dead, så han kommer väl vid 23-tiden.. ;b

         


Imorgon är sista dagen på skolan, härligt! Skola mellan
08.00 - 14.00 för min del, eftersom jag inte läser historia.
Sedan är det jullov, och då ska jag agera flyttgubbe. Eller flyttkvinna
kanske man ska säga? Haha, det ska bli jätteroligt i alla fall!

Ha det bra så hörs vi imorgon, Godnatt!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0