Fyndat

Hej på er allesammans! :) Nu har jag, mamma och moster sprungit
runt på olika affärer både i Finland och i Sverige..

Började med att åka till Finland för att gå runt i köpcentret.
Stort minus igen, de pratar fortfarande nästan bara finska,
och man får pengar tillbaka i euro (ett plus för Gina Tricot som
ger svenska pengar!), m.m... Jag gillar då inte köpcentret,
det är då inget samarbete med haparanda som det skulle vara! ;o
Ett gäng killar blev skitsura inne på en affär eftersom allt stod
på finska, expediterna var finska och man fick tillbaka pengar
i euro. Stackars dem, de förstod ju ingenting eftersom de inte
alls kunde finska.. ;/

  

Jag fyndade i alla fall litegrann på rean. Två nya bh:ar från
Lindex, och en mysig kofta från Gina Tricot. Har tittat på koftan ett
tag via Only. Den har kostat 200 kronor, igår kostade den 100 kronor,
och idag kostade den 49 kronor! ;) Så det vart en billig kofta, yippie! :)

  

Var sedan på Hemtex och tittade litegrann, avslutade allt med
en god middag på Leilani. Nu sitter jag här hemma, proppmätt
och lite kläder rikare, men lite pengar fattigare.. ;b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0