Fredag

Godmorgon på er allesammans! :) Nu är det äntligen Fredag, wiiie!
I helg blir det att åka till Seskis, tillsammans med älsklingen. Åker redan
i eftermiddag, vid 16-tiden.

Nu sitter jag här hemma, älsklingen är på jobbet. Sista dagen, sedan
blir han utan jobb igen.. ;/ Nu har han fått en lista av sin handläggare
i alla fall, närmare 100 elektronik-firmor här i norbotten som han kan ringa till.
Får väl hoppas att någon utav de 97 firmorna vill ha honom! :)



Klockan börjar springa iväg, och jag ska alldeles strax gå till skolan.
Idag lär det vara svinhalt ute eftersom det är så spårigt på vägarna,
och nu har det väl frysit för det är minusgrader.. ;b Hoppas jag inte slår
ihjäl mig i alla fall!

Nu ska jag börja packa väskan med alla skolböcker, och sedan
ska jag mest troligt promenera iväg.
Ha det bra så hörs vi på eftermiddagen, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0