Fredag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Själv har jag
sovit som en stock, jättehärligt. Skulle ju se Hell's Kitchen igår 22.00,
men jag somnade innan det hann börja.. ;b

           

Vaknade 08.30 här i Bjumis, och nu sitter jag här framför datorn.
Har precis druckit te och fixat färdigt mig, ska åka om en stund.
Inte allt för jobbiga lektioner idag, eftersom jag tog sovmorgon från
Lucia-saken.  ;)  Engelska B och Matte B, det klarar jag nog av såhär
en Fredag.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0