Fix

Hej på er allesammans! :) Har ni en trevlig julafton? Själv kan jag inte
klaga ännu. Visserligen har det inte börjat ännu, det är bara förberedelser.

Vaknade vid 10-tiden idag, och sedan dess har jag hunnit en hel del
enligt mig själv. Jag har ätit frukost, sett tv, bloggat, duschat,
fixat naglarna, noppat ögonbrynen och b.u.s:at.. ;b

                    

Just nu är det Ronja Rövardotter på tv, en av de bästa filmerna typ.
Jag älskar rumpnissarna, speciellt när de säger "Nu blev det kvällen..".
Mamma har gjort apelsin ris, yummie! Då är det jul, kan man säga!

Om en timme ska jag vara klar har mamma sagt, haha. Så bäst att
jag sätter fart och sminkar mig samt byter kläder. Ni får se dagens outfit
ikväll när vi har kommit hem. Men nu ska jag sätta fart och fixa till mig!

Ha det bra så hörs vi senare, God jul!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Natta

det snöar nu :D hihi

God Jul!

2008-12-24 @ 13:10:23
URL: http://natha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0