Färdigt

Godmorgon på er allesammans! :) Har fortfarande några minuter på mig
innan jag ska bege mig mot skolan. Ska åka lite efter 07.30.. ;b

Nu har jag i princip packat ner allting som ska med till Seskis.
Inte sängkläderna och handdukarna och sådant, eftersom det används
ännu idag innan vi åker. Älsklingen ligger fortfarande och sover,
så jag kan ju inte ta bort sängkläderna. Handdukarna lär han också
använda idag, när han går på toa och sånt.. De sakerna får jag
packa ner när jag kommer från skolan.

     

Apropå skola, idag får jag jullov - härligt! :) Visserligen är det imorgon,
men jag ska inte till skolan då eftersom det bara var fika där. Hellre
åker jag idag till Seskis och hjälper till med flytten.. ;D

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0