Färdig

Hej på er allesammans! :) Nu har jag fixat och trixat med listan..
Äntligen färdig!

                         

Att skriva frågorna tog inte speciellt lång tid, eftersom jag kopierade
och sedan bara bytte ut bokstav.. Det som tog lång tid var att komma
på svar till alla frågor, de svåraste var att utse de dåliga låtarna.
Haha, är en låt dålig så lyssnar jag knappast på den..  ;b

Nu ska jag läsa bloggar och ta det lugnt en stund innan det är
dags för mat och pluggande. Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0