Dusch

Hej på er allesammans! :) Nu är vi i Bjumis hos älsklingens föräldrar.
Får se hur länge vi blir här idag, men ett tag blir det i alla fall..

Kom hit för en stund sedan, och har redan hunnit med en del.
Kikat litegrann i skrubben där de förvarar julklapparna, har hittat
ett paket åt mig. Ett x-antal åt Diana,  och en julklapp åt de andra.. ;o

     

Ska strax gå och duscha, så är man ren och fräsch till maten.
Kerstin ska göra korvstoganoff, då behöver vi inte göra det hemma.
Nej, nu ska jag gå ner i duschen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0