Disk

Godmorgon på er allesammans! :) Nu är jag helt färdig-fixad inför skolan.
Dock vet jag inte om jag känner mig glad över skolan precis, haha. Det är
inget man längtar till.. ;b

Men nu  har jag som sagt hunnit med allt möjligt här hemma, och det finns
fortfarande tid över. Jag har hunnit äta frukost, packa väskan med alla
skolböcker, fixat mig och lite sånt. Nu är det dags för nästa sak; Disk!
Usch, det är så tråkigt att diska.. Men även det måste ju göras om man
vill ha det rent och fint i lägenheten.

  

Så nu ska jag ställa mig framför disken och diska. Wish me luck!
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0