Disk

Godmorgon på er allesammans! :) Jag antar att de flesta av er sitter
i skolan/på jobbet. Men det gör inte jag! Vilken lyx va? ;)

Jag börjar 10.20 idag, och slutar redan 13.20. Ännu mer lyx här!
Riktigt härligt att ha korta dagar, då gnäller man inte så mycket om
hur jobbigt det är med skolan, och liknande saker.. Haha, skolan
borde bara ha korta dagar - då skulle eleverna klaga mindre.  :)

   

Fram till klockan 10 har jag inget speciellt för mig, vad ska jag hitta på?
Som jag skrev i förra inlägget tror jag att det blir diskning för min del.
Nu har jag bestämt mig, jag ska ta tag i disken - och det är nu!
Inte det roligaste precis, men då slipper jag diska när jag kommer hem.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0