Design

Godkväll på er allesammans! :) Nu har vi haft besök utav både mommo
och moster, som kom över på en liten fika. Mysigt.

Har även hunnit med ett avsnitt av Vänner, och surfat runt här på nätet.
Hittar inget intressant alls, hade så tråkigt så jag tittade på hus i
Kalix kommun och drömde litegrann..  :)

          

Nu är klockan över 20.00, och det betyder att Design: Simon & Thomas
har börjat. Jag tittar ofta på programmet eftersom det är inredning och
sånt, men jag gillar nästan aldrig deras resultat.. Nej, tacka vet jag
Roomservice! :) Det är hundra gånger bättre, så är det bara.
Va fasen pratar ena gubben engelska för? Så jäkla jobbigt. Han fattar
ju vad den andra säger, men svarar alltid på engelska - irriterande.. ;o

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLAKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Natta

skrev fel bloggadress. ;D

2008-12-22 @ 20:46:19
URL: http://natha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0