Blondinbellas TV-dagbok

Godkväll på er allesammans! :) Nu sitter jag här med ett glas glögg, nu
är det jul. Fast riktig julkänsla har jag inte.. Ingen julgran som är klädd
här hos mamma, eftersom den inte får plats.. ;(

                      

Var nyfiken på Blondinbellas Tv-dagbok som sänds på tv400, men
det var det dummaste jag sett.. Haha tror hon att folk kommer titta
på det där? Det är bara fem minuter, och på henne låter det som att
det visas typ trettio minuter.. ;o Hon pratade om vad hon skulle
köpa åt sin mormor, i fem minuter - och sedan var avsnittet slut.
Fyfan! Det var det sämsta jag sett! De som sitter och ser på
det där varje kväll har inget liv. ;o

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0